FD241D65-360E-4104-B5D6-97C3AD7C3C65_1_105_c

Seilkurs feva

Etter nye føringer fra NSF har Hvitsten Seilforening endelig gleden av å tilby seilkurs i RS feva XL for lettøvede og viderekomne.

Jollen er en tomannsjolle og passer for seilere fra ca. 11 år og oppover til 16/17 år. Her kan seileren også få muligheten for å prøve 29er og andunge.

Oppstart: Onsdag 20. mai – kurset varer t.o.m. uke 39, med pause i juli.

Sted: Hvitsten Seilforening, Sjøboden, Fjordveien 1, 1545 Hvitsten.
Kurs: onsdag fra 17:00 – 19:00 og søndag fra 15:30 – 17:30.

OM KORONASITUASJONEN: Vi forholder oss alltid til de retningslinjene Helsedirektoratet og Norges Seilforbund kommer med. Dette vil medføre en litt annerledes seilsesong for 2020, og vi prøver å løser det på best mulig måte. Informasjon om eventuelle endringer kommer fortløpende. Det viktigste nå er at vi får seile!

Det planlegges seiling med fast partner og jolle for å minimere smittefare. Etterhvert som retningslinjene endrer seg tilpasser vi kurset.

Bruk av redningsvest er påbudt, (kan evt. lånes i seilforeningen) våtdrakt eller tørrdrakt, neoprensko, hansker, drikkeflaske med innhold, håndkle og skiftetøy.

Kan være lurt med solbriller, lue eller caps og solkrem.

Kurset koster 800,- og innbetales til konto: 0539 69 73881eller vipps 18095.

Påmelding sendes til: jolle@hvitstenseilforening.no.

med: Navn/Alder/Navn foresatte/Tlf. foresatte/Mail foresatte.

Husk å merke innbetaling og påmelding “Fevakurs 2020”.

Hvis seileren ikke er medlem fra før blir man automatisk innmeldt som førsteårsmedlem uten ekstra kostnader.

Vi tar forbehold om endringer ved restriksjoner fra myndighetene.

Ytterligere informasjon om Hvitsten Seilforening finner du på våre hjemmesider: www.hvitstenseilforening.no

Er det noe du noe du lurer på, ta gjerne kontakt med Sverre Skibenes tlf: 901 76 201 eller Jens Henrik Rasmussen tlf: 411 46 575, eller mail: jolle@hvitstenseilforening.no

Del innlegget